Weboldal fejlesztés Budapesten

Mennyibe kerül egy vállalati weboldal, online névjegykártya vagy webáruház – ez az első kérdés, amely minden ügyfelet érdekel, aki úgy dönt, hogy megrendel egy weboldalt. Próbáljuk megérteni ennek a szolgáltatásnak a költségének kialakulását. A webhely fejlesztésének ára közvetlenül az erőforrás létrehozására fordított időtől függ. És hogyan lehet meghatározni az átlagos felhasználó számára, hogy mennyi időt vesz igénybe egy weboldal létrehozása – kérdezed.

Logó létrehozása, vállalati identitás, egyéni tervezés, adatbázisokkal való interakció – mindez nagymértékben növeli a webhely költségeit. A webhelyek olcsóvá tétele – egy kifejezés, amelyet ebben az esetben elfelejthet. A honlapkészítés ára a projekt méretétől függ, egy egyoldalas vagy ötoldalas, logikus, hogy sokkal olcsóbb lesz, mint száz.

A webhely fejlesztésének ára

Ezen túlmenően, jelentős szerepet, ne rejtsük el, játszik, és a helyét, mint a költség egy webhely Moszkvában vagy Szentpéterváron lesz valamivel magasabb, mint a Lipetsk vagy Voronyezs. De ugyanakkor a Voronyezsben az azonos formátumú webhelyfejlesztés ára jelentősen változhat, minden a művésztől, vagyis a munkát végző stúdiótól függ. A honlapfejlesztés Moszkvában nagy üzlet, a javaslatokat a kereslet határozza meg.

Mennyibe kerül a webhely?

A weboldal létrehozásának költsége attól függ, hogy kitől rendel. Moszkvában átlagosan 30 000 és 50 000 rubel között mozog az egyéni tervezésű webhely létrehozásának költsége. Drágább költséget online áruházak, vállalati oldalak, amelyek nagyszámú funkcióval rendelkeznek, vagy a művész által megrendelésre készülnek. Mindenesetre ez csak egy hozzávetőleges ár, a projekt költségeit mindig egyedileg kell figyelembe venni.

Egyénileg meghatározott és a projekt költségei összetett funkciókkal. Néha az ügyfelek kérik, hogy hozzon létre egy “egyszerű webhelyet”, mint például az Avito, de ami első pillantásra az ügyfél egyszerűnek tűnik, általában nem az. A webhely fejlesztésére Avito a kezdeti szakaszban több mint 30 millió rubelt költött. Mint látható, a költségek sok tényezőtől függenek.

Hívjon most, és megtudja a weboldal létrehozásának költségeit, egy olyan erőforrást, amelyre pontosan szüksége van.

Hogyan jönnek létre a weboldalak?

Nagyon gyakran láthat olyan hirdetéseket, mint – Weboldal fejlesztés 5000 rubeltől. Az ár csábító, de miért olyan olcsó? Miből áll egy webhely létrehozásának költsége? Mennyibe kerül egy webhely létrehozása? A honlapkészítés ára Moszkvában és Voronyezsben ugyanaz?

Foglalkozzunk ezekkel a kérdésekkel sorrendben. Ahhoz, hogy legyen egy weboldal, szükséges:

  • Fejlessze ki a webhely szerkezetét, és állapodjon meg az ügyféllel;
  • Egyedi design kialakítása és jóváhagyása;
  • Tartalom létrehozása (tartalom, képek), néha az ügyfél által biztosított;
  • Összeállítani;
  • Csatlakozni a “motor” CMS-hez (tartalomkezelő rendszer), ha az ügyfél tovább akarja kezelni a webhelyet – képezni őt;
  • programozni (ha szükséges);
  • domain regisztrálása és az erőforrás tárhelyre helyezése;
  • tesztelni a hibákat, ellenőrizni, hogy minden böngészőben és minden eszközön helyesen jelenik-e meg.

A munka minden egyes szakasza felett egy-egy szakember dolgozik: tervező, programozó, layout tervező, szövegíró stb. Ha tudjuk, hogy mire kell egy erőforrás, akkor megértjük, hogy elsősorban benyomást kell keltenie, kényelmesnek kell lennie a felhasználók számára és helyesen kell működnie. Most gondolkodjunk el azon, hogy egy ilyen erőforrás 5000 rubelbe kerülhet-e? Határozottan nem. A legdrágább a weboldal fejlesztése során a tervező szolgáltatásai. Ez nem többlet, hanem szükségszerűség. Kevés jó képzett tervező van, és a webhelynek vonzónak kell lennie. Az exkluzív design a webhely sikerének 50% -a.

Nézzünk egy egyszerű példát.

Ön szerint melyik névjegykártya tesz nagyobb benyomást az ügyfélre? Egy irodai nyomtatón kinyomtatott névvel és telefonszámmal fehér alapon, ollóval szépen kivágva, vagy minőségi papírra, professzionális nyomdában készült, exkluzív dizájnnal és eredetileg tervezett logóval. A válasz nyilvánvaló. A professzionális megközelítés minden probléma megoldásában bizonyos összegbe kerül, de ennek a munkának az eredménye kétségtelenül megéri.

A honlap elsősorban az Ön névjegykártyája, csak nem Ön adja ki, hanem maga a fogyasztó találja meg az interneten. És fontos szem előtt tartanod, hogy a névjegykártyád nem az egyetlen a világhálón, hanem több millió van belőlük, ezért versenyképesnek kell lennie, és jobban kell kinéznie, mint a többieknek.

De ha úgy döntöttél, hogy elégedett vagy egy sablonos dizájnnal, gondolj erre. Egyetlen cég sem fog veszteséggel dolgozni. A cég alkalmazottainak helyet kell biztosítani a munkához, fizetni kell a villany-, internet- és bérszámlákat. Számolja meg, hogy mennyi nettó nyereséget kaphat a webhely 5000 rubelért. Fizessen ki az a tény, hogy egy sablon több százszor eladott. De univerzálisnak kell lennie, mert egy ilyen erőforrást bármilyen vállalkozáshoz kell igazítani az alsónemű értékesítésétől a házépítésig, így az ilyen webhely kódja rendkívül nehéz, és az ilyen webhelyek nagyon hosszú ideig töltődnek be, ami negatívan befolyásolja a hálózatban elfoglalt pozícióikat.

Ráadásul ugyanazt a dizájnt láthatja sok más erőforráson, például a versenytársak vagy a partnerek.

Egy másik lehetőség az árképzésre egy ilyen olcsó webhely, ha egy személyen dolgozik, és ez általában vagy egy diák vagy egy tapasztalatlan autodidakta, aki alacsony minőségű webhelyeket készít. Tehát forduljon a szakemberekhez.